четверг, 18 февраля 2016 г.
პირველი და მეორე მოდულის რეფლექსია
განვიხილეთ ინტელის ძირითადი კურსის მიზნები და მოლოდინები;
პროექტის დაგეგმვისა და პროექტების სწავლებაში დანერგვის მიდგომები;
როგორ შეიძლება გამოვიყენოთ ტექნოლოგიები ყველაზე ეფექტურად სწავლების პროცესის ხელშეწყობისა და მოსწავლეთა სწავლის შესაფასებლად.
გავეცანით პორტფოლიოს კომპონენტებს, ·ვიმსჯელეთ საპროექტო იდეებზე.
განვიხილეთ, როგორ დაეხმარება პროექტები მოსწავლეებს სასწავლო სტანდარტის მიღწევასა (ეროვნული სასწავლო გეგმის შედეგზე გასვლაში) და 21-ესაუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარებაში;
ტექნოლოგიებით გამდიდრებული სასწავლო პროექტის დაგეგმვის დაწყება, რომლის მიზანია მაღალი დონის სააზროვნოდა 21-ე საუკუნის უნარ-ჩვევების განვითარება.
შევარჩიეთ ჩვენი პროექტის შესაბამისი 21- ე საუკუნის უნარ-ჩვევები.
გავეცანით პროექტის გეგმის შაბლონს, პორტფოლიოს რუბრიკასა და პროექტის პორტფოლიოების ნიმუშებს;
ვიმუშავეთ მიმართულების მიმცემი საკვანძო კითხვების ფორმულირებაზე.
შევიმუშავეთ სტანდარტები ჩვენი პროექტისთვის. ტრენერმა ზედმიწევნით საინტერესოდ გადმოგვცა ტრენინგის ყველა საკითხი. მადლობა მას.
Подписаться на:
Комментарии к сообщению (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий